Avatar billede milvos Nybegynder
12. juni 2005 - 10:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printerdriver til LBP 8 mark IV

Jeg mangler en printerdriver til min LBP 8 mark IV. Det ser ud som om, at efter jeg har opdateret til XP SP2. Virker min printerdriver ikke perfekt. Den tager UTROLIG LAAAAANG tid om at prinet. Og når jeg laver tabeller, kommer der mærkelige streger paralelt med mine kolonner.
Avatar billede serverservice Praktikant
12. juni 2005 - 10:52 #1
Nu har jeg googlet og søgt på canon og driverguide.com uden at finde noget - har du ikke selv driveren på cdrom? så geninstallér den
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juni 2005 - 16:42 #2
Luk det ene af dine spørgsmål i dette emne!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juni 2005 - 16:45 #3
Der er tale om et ældre produkt, canon har kun en win 3.1 og en win95 driver til den: http://ww2.canon.dk/bruhn.nsf/be4caae8324cc4cbc12564b7002bd7f1/f98b3da8e046fd1c412566ab0055029e?OpenDocument

Måske det er på tide at pensionere den.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juni 2005 - 16:45 #4
Her en linket til canon's driver download for gamle produkter: http://ww2.canon.dk/bruhn.nsf/drivere?OpenForm&Start=1&Count=1000&Expand=14
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2005 - 17:05 #5
hvis du er heldig kan du finde en her, vil kigge lidt på det senere, da jeg sidder og skriver lige nu

www.printer-drivers.com

evt direkte på www.driverguide.com  kode: drivers  -  all

men som jeg læser indlæggene fra James t dk er der muligvis tale om en uofficiel driver, hvis du finder noget.
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2005 - 17:16 #6
http://www.printer-drivers.com/drivers/87/87872.htm

ellers bare glem min overflødige kommentar, havde lige overset dannyboyd's kommentar
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. juni 2005 - 17:21 #7
kikkede lige på c-holsts sites. Jeg kan ikke finde driveren på nogen af dem, end ikke til win95
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2005 - 19:36 #8
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 15:39 #9
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst