Avatar billede red Nybegynder
11. juni 2005 - 20:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med battlefield 2.

Hej Eksperten.

Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide dette problem.

Jeg har netop hentet bf2 demoen, men hvad jeg end gør vil det bare ikke starte.
Har opdateret til de seneste drivers til chipsæt og mit grafikkort. Har enabled DXT texture support som de pænt beskriver skal være aktiveret.

Ligemeget hjælper det.

Mit system ser således ud:

Pentium 4 NW, 2,4ghz @ 2,7
1024 (2*512) mb ddr400 pc-3200 ram
Club3d X800pro 256gdr3
+ resten.

Nogen der har en anelse om hvad der kan være galt? Spil som counterstrike, world of warcraft, GTA:SA kører flydende uden nogen form for problemer.

På forhånd tak.

200 point da jeg virkelig har brug for hjælp :).
Avatar billede red Nybegynder
11. juni 2005 - 20:28 #1
Når jeg kører det skifter den bare til sort og så ud på skrivebordet igen.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. juni 2005 - 22:06 #2
ATI Cards and Battlefield 2 Demo
In testing the demo, EA has encountered some visual issues on certain ATI cards with the previous Catalyst drivers (5.5) and are working with yesterday's 5.6 release to discover if the issue is resolved. If in playing the Battlefield 2 demo you encounter texture corruption of any kind, we recommend rolling back to the Catalyst 5.1 drivers. ATI is aware of this issue and is working to resolve it.

* http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_061005
Avatar billede red Nybegynder
11. juni 2005 - 22:45 #3
Well jeg oplever ingen texture errors da jeg slet ikke kan komme ind i spillet.

Eller, det kan jeg godt, hvis jeg kører windowed mode. :-/
Avatar billede gl.k. Nybegynder
12. juni 2005 - 11:44 #4
Fandt du ud af det?
Avatar billede red Nybegynder
10. november 2005 - 09:19 #5
Yes, men kan sgu ikke huske hvad det var :).