Avatar billede renegade Nybegynder
11. juni 2005 - 16:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deling af filer

Jeg har fået installeret en Belkin 54G 125 Trådløs Router. Og nu ville jeg gerne ha at min stationære som kører med kabel og min bærbare som kører trådløst kunne finde hinanden på netværket. Den stationære kan godt finde den bærbare og sig selv, men hvis jeg prøver at gå ind på den bærbare får jeg meddelesen: \\Rene er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne netværksressource. Den bærbare kan hverken finde sig selv eller den anden. Hvad gør jeg?
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
11. juni 2005 - 16:59 #1
Det er fordi du har et firewall program kørende.
Avatar billede renegade Nybegynder
11. juni 2005 - 17:19 #2
Hvad gør jeg så, det kan vel ikke være rigigt at jeg skal slå min firewall fra hver gang jeg skal overføre nogle filer på netværket. Jeg har Zone Alarm på den stationære, og Norton på den bærbare.
Avatar billede kenp Novice
11. juni 2005 - 23:42 #3
du kan sætte den anden computers ip-adresse i trustet zone i dine firewalls