Avatar billede lookhere Nybegynder
10. juni 2005 - 20:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bundkort - Sort skærm

Hej
Jeg har lige mont. nyt bundkort i en pc (asusp4p800s-x).
Når jeg starter den op får jeg bare sort skærm.
Der står i manualen at bundkortet kun understøtter grafikkort på 1.5 volt.
Grafikkortet jeg har sat i er et gammelt Geforce4 MX460, men jeg kan ikke finde noget om hvor mange volt det er på.
Er det pga. grafikkortet, eller hvad.
Håber der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede lookhere Nybegynder
10. juni 2005 - 21:37 #1
Det er i øvrigt en Celeron 1800 mhz processor der er sat i, og 512 mb DDR ram(rammene er nye)
Avatar billede lookhere Nybegynder
11. juni 2005 - 07:45 #2
Jeg har også prøvet med et Geforce2 MX400 grafikkort, uden held.
Både ram, processor og grafikkort, har jeg afprøvet i en anden pc,hvor de virker fint.
Så kan det vel ikke være andet end det nye bundkort der er noget galt med.
Avatar billede lookhere Nybegynder
14. juni 2005 - 21:24 #3
Jeg har fået et nyt bundkort, så virker det hele.