Avatar billede zin Nybegynder
10. juni 2005 - 11:42 Der er 7 kommentarer

Fladskærm til spil

Hej xperter!!
Jeg skal købe ny computer og det bliver sandsynligvis en kraftig en der er god at spille på. Jeg har hørt at fladskærme ofte ikke er så gode at spille på? Er de ikke det eller skal man gå efter noget bestemt? Evt. Et forslag på en speciel skærm (helst mellem de 2-3.000)

På forhånd tak :D
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. juni 2005 - 12:28 #1
Med en refress tid på 16Ms eller under er der ingen problemer.
Avatar billede zin Nybegynder
10. juni 2005 - 12:46 #3
takker :D lav lige et svar :)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
10. juni 2005 - 23:45 #4
Tjek denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114129

19" TFT opdaterer med kun 8ms - ret nice!

Du kan også få en 17" med 5ms
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=141232
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. juni 2005 - 02:44 #5
Et godt råd , dog måske ikke noget du kan bruge, men Kvickly er begyndt at komme godt igang med temmelige gode fladskærme til ingen penge der dækker det behov en gamer skal have .. Jeg har f.eks for nogen Uger siden købt en ACER (BENQ) for 1499 med 12 MS og den har Følgende Specifikationer :

1280 x 1024 / 0.264 mm /12 ms / 135 MHz / 300 cd/m2 / 450:1 / Up to 16.2 million colors

Det er sku en god pris for sådan en skærm, nogen vil måske sige mig i mod, men har faktisk været temmelig glad for den .. Problemet er bare jeg kan ikke referre til den da der simpelthen ikke er nogen informationer om den hverken på deres hjemmeside eller en søgning på google ud over 1 eller 2 sites fra nogen Østlande, noget som også gjorde mig skepsis før jeg købte den og rent faktisk spurgte kvickly om de var sikker på det var den ægte vare og ikke et kopi produkt, de undersøgte det i første omgang fordi de synes også det var mærkeligt, men der var en grund til det, det var en der aldrig udkom i serien på daværende tidspunkt af hverken ACER eller senere hen BENQ altså en model de lavede, men aldrig fik lanceret, måske netop derfor Kvickly kunne sælge den så billgt.

Og har også set de har en 10 ms skærm for ikke så lang tid siden fra LG til 1599 med nogen lunde samme specifikationer.
Avatar billede peet49 Nybegynder
12. juni 2005 - 19:57 #6
Bedre sent, end aldrig.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
23. juni 2005 - 10:11 #7
svend rugaard> Den Acer fra Kvickly er skam også på edbpriser til samme pris, samt på deres hjemmeside. Min bror har købt den, fandt den på edbpriser først for at se specs.