Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
10. juni 2005 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor installere jeg nye Ikoner i XP Pro

Jeg har hentet nogle nye Ikoner som jeg vil bruge på mit Skrivebord - hvor skal disse installeres ??
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juni 2005 - 10:27 #1
som sådan skal de ikke installeres... lav en mappe til dem, når du så vil skifte ikon peger du dig frem til mappen og vælger det ikon du vil bruge Thats it :)det vigtige er at du ikke flytter mappen efter du har brugt ikoner der ligger i den for så ka windows ikke finde dem næste gang du starter maskinen op.Windows system ikoner ligger i C:\Windows\System32 pakket ind i *.dll filer, dem der er der i en standard installation er:. shell32.dll , pifmgr.dll , moricons.dll  når det er sagt, er der flere tusinde ikoner på maskinen pakket/imbeddet ind i dll og exe filer som stammer fra de programmer man installere...der findes rigtig mange programmer til at extracte og gemme disse ikoner med http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=icon+extractor&btnG=Search
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. juni 2005 - 11:35 #2
<hebsbebs1>: Hvis du ikke ved hvordan du lukker dine spørgsmål så læs her:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

I skrivende stund 30 gamle hængerer:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=hebsbebs1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

<gratis>: Mon du/vi hører fra <hebsbebs1> igen ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 20:48 #3
Mon du/vi hører fra <hebsbebs1> igen ?

PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support... Pga en fejl i ekspertens bagvedliggende kode... der arbejdes på sagen...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 22:39 #4
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:26 #5
har klaret det selv.
Avatar billede gratis Nybegynder
26. april 2008 - 11:34 #6
Fint, det tog så også kun en tre år *lol* :O)