Avatar billede nickern Nybegynder
09. juni 2005 - 22:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flere besøgende til sin side

Heii

Nogen som har et godt forslag til hvordan jeg kan få Mange Flere besøgende til siden...???

Pt. har jeg kun godt 100, men det er igen begyndt at falde...

Min side er http://wwww.shoplisten.frac.dk

Håber at høre fra jer...
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
09. juni 2005 - 23:12 #1
1. start med at validere din kode.

http://validator.w3.org/check?uri=http://www.shoplisten.frac.dk/
Der er meget som skal rettes, søgemaskiner kan bedst lide ægte html kode.

Du bør også lave din side sematisk korrekt, og bruge de rigtige elementer, som <div>, <span> eller <p> til tekst, <ul> og <li> til menu !

Og genneralt undgå tables til alt som ikke er tabeldata.

Falske metadata (ting som ikke er på siden!) ranker dig ned.

2. Designet er kedeligt, og skrifen er nærmest ulæselig i menuen.

Der mangler blinkfang, centeret text er umuligt at læse, med mere..

3. Din host skodder, køb et webhotel !

Frac er skod, ustabil og uendelig langsom, køb dig et webhotel hvis du vil være seriøs.

4. Lidt andet stuff

www.silktide.com har også en nice valididator som kan påpege en hel del.
Avatar billede nickern Nybegynder
09. juni 2005 - 23:20 #2
okay... jeg har overvejet at købe domæne... men dit punkt nr. 4 er faktisk det jeg bygger siden på, at skaffe de bedste tilbud på nettet, så folk kan spare penge
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juni 2005 - 06:22 #3
Læs evt. denne artikel af bufferzone:
http://www.eksperten.dk/artikler/23
Avatar billede saucer Nybegynder
10. juni 2005 - 13:37 #4
Det er også en god idé at placere siden på den bedrer server som ikke er nede hele tiden.

Nu har jeg prøvet at komme idn på siden i 2 forsøg hvor der er gpet 1½ time i mellem hver forsøg.

Sådan noget kan også sænke på besøg.
Der ud over er det meget vigtigt at siden hele tiden bliver opdateret så brugeren hele tiden få nye informationer og ikke ser på det samme hele tiden.
Avatar billede nickern Nybegynder
10. juni 2005 - 17:37 #5
saucer - ok, har den været nede i dag? vidste jeg ikke af:( men som sagt overvejer domæne... og opdaterer siden godt flere gange dagligt...
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
12. juni 2005 - 19:20 #6
Og måske skulle vi tilføje at en side i 100% statisk html, virker liiidt useriøs.
Du burde kode noget RSS feed, og lave et system som selv indhente tilbud og lign.

Bliv også inspireret af: http://tilbudsugen.dk/ Deres ugenlige emails er faktisk ret nice, når en nørd som mig skal checke prisen på Cola :D
Avatar billede b_ball Nybegynder
15. juni 2005 - 00:51 #7
claus_joergensen --> Jeg tror ikke du har været inde på frac.dk det sidste stykke tid;-)
Avatar billede b_ball Nybegynder
15. juni 2005 - 00:55 #8
saucer --> har lige tjekket vores fejl log, vi (frac.dk) var slet ikke nede. Så jeg gætter på at det var en fejl på selve siden (www.shoplisten.frac.dk/)