Avatar billede sstp Nybegynder
09. juni 2005 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer-problemer

når jeg starter den køre den ind i windows, og så fryser den..  og så når jeg slukkker den og starter igen, så tænder den ikke skærmen.. så skal jeg vente fx en nat, for at starte den igen, og sådan køre det i ring..

det skete i går.. jeg skulle se nogen bileder, og så frøs den.. så slukkede jeg for den, og så gad skærmen ikke at tænde igen.. og så ventede jeg til her i morges så kørte den indtil windows, og så frøs den .. også kørte det i ring..

Jeg har scannet online og på den jeg har på min puter, efter virus, og ingen fandt noget..

Jeg vil bare ikke miste mine billeder.. der er ca 6 gigs.. :-(
Og fik afvide det nok var hardware fejl, som jeg også selv frygter..

Nogen der ved hva der kan være galt ??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juni 2005 - 15:40 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. juni 2005 - 15:40 #2
PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support...
Avatar billede sstp Nybegynder
09. juni 2005 - 21:44 #3
hmm.. kan godt se hvad du mener.. Men nu er det ikke det som er galt.. min computer kan ikke starte nu.. skærmen gider ikke tænde, og den viser et logo, som om at den ikke er forbundet til computeren.. Så nu er det ikke fordi den er slow.. :-(
Avatar billede sstp Nybegynder
11. juni 2005 - 11:38 #4
nå lukker så