Avatar billede raziel Nybegynder
09. juni 2005 - 03:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Statisk/alinenlyd i Teamspeak 2

He jeg har et problem med TS. andre siger at min microfon laver en statisk lyd. når jeg hører den gennem ekko lyders det som en saw når man bøjer den. Min ven siger at det kan fixes men kan ikke huske hvordan. Håber nogen kender problemet.

Raziel
Avatar billede levich Nybegynder
09. juni 2005 - 10:35 #1
Du har selvfølgelig forsøgt at ændre indstillinger under "sound settings"? Specielt "activation level". Et andet godt tip er, at øge afstanden til din mund. Et tredje tip er, at aktivere "push to talk" - altså du skal holde en knap på tastaturet nede, når du vil snakke.
Avatar billede raziel Nybegynder
30. juni 2005 - 23:25 #2
Problemet ligget ikke i selveprogrammet, men mellem programmet NVmixer og microfonen. Nu kan jeg nemlig heller ikke få lyd gennem microfonen igen.