Avatar billede ekzibit Nybegynder
08. juni 2005 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverter wma til mov

Hvordan laver jeg et wma klip om til et mov klip. Findes der en "converter-for-dummies"?
Avatar billede azzodiac Nybegynder
08. juni 2005 - 16:31 #1
http://www.google.com/search?hl=da&q=convert+wma+to+mov&lr=
Her skulle du nok kunne finde et program eller to som kan gøre det for dig.
Avatar billede ekzibit Nybegynder
09. juni 2005 - 08:52 #2
hmmmm....ja en googlesøgning kunne jeg såmænd selv have lavet. Det fik jeg intet ud af, men da et dårligt svar stadig er et svar får du da bare point'ene.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
22. juni 2005 - 23:11 #3
Skal jeg vælge et af linkene for dig?