Avatar billede michaelc Nybegynder
08. juni 2005 - 10:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Domino - Mail statistik

Hej Eksperter,

Jeg har lige fået et par spørgsmål: Hvor mange mails sender vi ud af huset hver dag ? Hvor mange modtager vi ?

Hvordan får vi disse informationer ud fra vores Domino 6.03 ?

Nogle ideer ?

Mvh. MC
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
08. juni 2005 - 15:07 #1
Oplysningerne findes ihvertfald i log.nsf. Som standard kan de ses under "Mail Routing Events". Så kan du selv tilpasse med et par nye views der giver det resultat du ønsker.
Avatar billede michaelc Nybegynder
08. juni 2005 - 16:06 #2
OK, jeg kan godt se, at info er i loggen, men der må da være en statistik, hvor man kan ses disse data ? Alt. hvordan skal et view laves ? PS. er ikke udvikler.
Avatar billede wise Seniormester
08. juni 2005 - 21:41 #3
prøv at skrive "sh stat mail" på serverkonsollen. Det er dog kun siden sidste genstart...
Avatar billede michaelc Nybegynder
16. juni 2005 - 15:19 #4
Beklager, har lige været væk et par dage, prøver det lige ..
Avatar billede michaelc Nybegynder
16. juni 2005 - 15:25 #5
Fint wise, vi booter hver aften, så statistikken er perfekt, læg et svar, så er der point.  Mvh. MC
Avatar billede wise Seniormester
23. juni 2005 - 10:14 #6
Pefekt...