Avatar billede schua Praktikant
07. juni 2005 - 18:26 Der er 1 kommentar

Andet layout til mit phpbb forum

Hej eksperter..

Jeg har lige lavet en hjemmeside med et forum til. Nu har jeg endelig fået dansk sprog osv. Men jeg vil gerne have nogle andre farver, det skal være ligesom det her http://www.phpbb.com/styles/screenshots/style_charcoal2.jpg

I kan godt hente det layout jeg kan bare ikke finde ud af at installere det.
Link til layout: http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=12

Ville høre om der var nogle der gad lave det sådan at det kom til at virke?

Min hjemmeside er www.checkpoints.frac.dk
Ftp: ftp.frac.dk
User: checkpoints
Pass: checkpoints
Avatar billede aoos Nybegynder
08. juni 2005 - 14:02 #1
Du tager mappen du downloader og smider den ind i Templates mappen.
Når du så engang har installeret forummet (har ikke kigget på dit link, har lidt travlt) så går du ind i administratorkonfigurationen og sætter instillingerne til at det er det andet template der skal bruges, og at alle nye brugere der kommer ind, pr. automatik vil have det som standard.