Avatar billede sproing2 Nybegynder
06. juni 2005 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kabinet faldt sammen!

Jeg åbnede skidtet for at kigge på mine kære RAM, men da jeg skulle lukke skidtet til igen faldt det hele sammen! RUB OG STUB! Nu sidder jeg her i kabler til sokkeholderne! Hva skal jeg dog gøre!
Avatar billede trim Praktikant
06. juni 2005 - 20:55 #1
købt et nyt kabinet, og næste gang så køb det ikke hos den lokale smørrebrødsforretning :-)
Avatar billede sproing2 Nybegynder
06. juni 2005 - 20:56 #2
Tak det virkede
Avatar billede sproing2 Nybegynder
06. juni 2005 - 20:58 #3
Det var måske en idé! Jeg købte det netop nede hos Bob's smørrebrød og det kostede den nette sum af 60 kr! Jeg regnede ikke med at det ville holde da det er bygget af flæskesvær fra smørrebrødshandlerens kones krop!