Avatar billede coolio Nybegynder
05. april 2001 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Chat

Hej jeg skal have lavet en chat til www.deo.dk/pust/index.htm men da jeg ikke kan find eud af at lave en selv så vil jeg gerne giv nogle point for at få lavet en er desginmæssigt passer til ovenstående <adresse
da jeg ikke har flere point lover jeg jer nogle flere point ligeså snart jeg får nogen ;)
Avatar billede dalzki Nybegynder
06. april 2001 - 14:31 #1
Jeg kan give en til jeres webmaster Lau hvis i er intreserret..!!

.::DalZki
Avatar billede coolio Nybegynder
06. april 2001 - 17:48 #2
Jeg er webmaster på Pust og Lau er webmaster for den organisatoriske side så bare stik koden til moi forresten skrifter jeg snart brugernavn og sender dig et link hvor jeg har oprettet et nyt spm så jeg lukker spmet og åbner et nyt hvor du får flere point hvis du altså kan hitte ud af det