Avatar billede nurriz Nybegynder
05. april 2001 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win2k og auto dialing

Hvordan får jeg win2k til automatisk at ringe op på min TDC ADSL forbindelse, når computeren starter?
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 14:26 #1
læs de andre indlæg, har været diskuteret ca 400 gange før her på Eksperten.

Så sent som i går eller dagen før
Avatar billede vipez Nybegynder
05. april 2001 - 14:35 #2
læg en genvej i menuen start..

MEN du skal også lige tage egenskaber på din netværk -> vælge din opkaldsforb. -> egenskaber på denne -> vælge instillinger -> her skal der kun være hak i \"vis status når forb. genoprettes.\"
Avatar billede makse Nybegynder
05. april 2001 - 14:43 #3
Fra http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html

Windows 2000: Hold Alt-tasten nede og dobbeltklik på ikonet Netværkssteder på skrivebordet --> Hold Alt-tasten nede og dobbeltklik på NetExpres opkaldsforbindelsen --> vælg fanebladet Indstillinger --> fjern afkrydsningen i \"Spørg efter navn og adgangskode, certificat osv\" og \"Spørg efter telefonnummer\". Tryk ok. Marker NetExpres opkaldsforbindelsen og hold højre musetast nede, mens musen står over opkaldsforbindelsen. Træk musen/ikonet til Start-knappen, op til Programmer og ud til Start-mappen. Vælg \'Opret genvej her\'.

Windows vil nu automatisk ringe op og etablere opkaldsforbindelsen hver gang Windows starter.
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 14:44 #4
det var sjovt nok også svaret sidst.
Avatar billede makse Nybegynder
05. april 2001 - 15:15 #5
Yup. Og det var derfor også kun en kommentar.
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 15:15 #6
:-)