Avatar billede hamsternator Nybegynder
06. juni 2005 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streaming video med Sony301?

Hej eksperter!

Sidder og kigger på et Sony DCR-DVD301, som skal sættes op til at streame video til PC og TV samtidigt og med optagelse i real time. Sagen er, at det tit skal bruges til at optage længere sekvenser, end der kan være på en skive, og det er ikke acceptabelt at skifte medie midt i optagelserne. Det, jeg konkret gerne vil have svar på er:

Kan det aktuelle kamera overhovedet det her? :)

Hvis ja...

1) Hvad konkret skal der til af udstyr (TV-kort, signalkonverteringsbokse, kabler... hvad ved jeg...) - gerne med konkret anbefaling af model.

2) Hvilken kvalitet kan jeg forvente at streame til TV/PC i?

3) Endelig ville jeg gerne have anbefalet en ok mikrofon (til et 5x5m2 rum) ikke vildt dyr, men skal kunne optage et mindre selskab, der snakker.

Jeg har søgt rundt og læst nogle artikler, men kan ikke rigtig blive klog på det - håber, I kan hjælpe derude.
Avatar billede hamsternator Nybegynder
06. juni 2005 - 15:22 #1
Hov - ved ikke, om det gør en forskel, men der skulle stå Sony DCR-DVD 201, og ikke 301. Så kan jeg lære at kigge bedre på pakken. Bah... og jeg kan ikke finde ud af at redigere min post, hvis det da er muligt...
Avatar billede hamsternator Nybegynder
13. juni 2005 - 12:02 #2
Giver lige migselv et skamløst spark op ad opmærksomhedslisten...

Er der virkelig ikke nogen derude, der kan hjælpe? Adskillige havenisser i Silvan er set græde forbitrede tårer over, at jeg ikke har fået svar.
Avatar billede hamsternator Nybegynder
29. juni 2005 - 09:16 #3
Nå - siden der ikke er løbet eet eneste svar ind endnu, går jeg ud fra, at der nok heller ikke kommer noget. Lukker og slukker :(
Avatar billede hamsternator Nybegynder
29. juni 2005 - 09:17 #4
Huzzah.