Avatar billede tommytot Nybegynder
06. juni 2005 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

udskiftning af antivirus program

Hejsa

Hvad anbefales til windows 2003 terminal server? jeg leder efter et nyt antivirus program, da f-secure som jeg kører med pt. crasher server.

Hvad anbefaler i?

/tommy
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
06. juni 2005 - 13:34 #1
Jeg vil anbefale dig norton server antivirus hvis du vil betale for et program.
Hvis du vil have et gratis kan du benytte avast antivirus.
Det er ret godt og sluger ikke så mange ressourcer som norton eller mcafee.
Avatar billede kongenafvejle Nybegynder
07. juni 2005 - 12:53 #2
jeg vil anbefale dig Panda Antivirus eller Norton, jeg har rigtig gode erfaringer med begge. Har lavet ca. 300 installationer med Panda og omkring 200 med Norton (server installationer) hvor jeg anvender ovenstående både til terminal servere og citrix !