Avatar billede rich_aa Nybegynder
05. juni 2005 - 17:09 Der er 4 kommentarer

Holder til bærbar pc i bilen

Hej Eksperter!.

Jeg vil gerne høre om i kender noget til en holder til en bærbar-pc til bilen. Den skal helst kunne sættes fast ved nakkestøtten i bilen, så det er muligt for min datter at se DVD imens vi kører i bilen. Forslag om holder til passagersædet modtages også gerne.

På forhånd tak!

/ Rich_Aa
Avatar billede allanfo Praktikant
05. juni 2005 - 17:21 #1
Det var måske en bedre idé at købe en decideret dvd-afspiller. Den jeg har kom med en taske til at hænge på nakkestøtten.
Avatar billede rich_aa Nybegynder
11. juni 2005 - 12:04 #2
Jeg går mest efter en holder til den bærbare. Så har jeg også mulighed for selv at bruge computeren imens "fruen" tager sig af det med at køre bilen.
Avatar billede rich_aa Nybegynder
23. juni 2005 - 12:50 #3
Jeg har købt en holder og lukker spørgsmålet.
Avatar billede allanfo Praktikant
08. marts 2006 - 19:31 #4
På tide at lukke. Læg selv et svar og accepter det.