Avatar billede mobius6 Juniormester
05. juni 2005 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Warning! klamt spørgsmål

vi sidder lige og diskuterer kliniske sygdoms tilstande og "fobier"..."så hvad hedder en person som gemmer sine fækalier og urin. ud over seføli binde gal og sindsyg ulækker.."

-hvad er den kliniske betegnelse og evt. exempler på "kendte" personer som led under denne lidelse?

langt ude spørgsmål, men der er vel plads til det hele?
Avatar billede mtj111 Novice
05. juni 2005 - 18:11 #1
Dit spørgsmål ligger ikke her, men alligevel et link: http://www.duda.dk/Fritidssektion/Viden_om/Fobier/fobier.html

Michael
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juni 2005 - 17:05 #2
hehe fint link, hvad hedder så en person der lider af dem alle ;) nej pyt...
...anyway tak for interessen. vi fandt aldrig ud af det, tvivler dog på at det vil have samme interesse på næste lørdag ;)

lukker og slukker så.
Avatar billede sago Nybegynder
07. juni 2005 - 07:55 #3
Fra www.phobialist.com:

"Panophobia or Pantophobia - Fear of everything."

Så er man presset ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. juni 2005 - 10:51 #4
hehe, den her er helt Gary Larson agtig:

"so what do you suffer from?
well my doctor say i suffer form Ses...ses...sesq, arrrgggghhh! buhuu!"

Sesquipedalophobia- Fear of long words.

duh!