Avatar billede tuidoi Nybegynder
05. juni 2005 - 13:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Net via stikkontakt?

hej.. jeg har hørt om noget net via stikkontakterne i huset..
Kan nogen fortælle mig lidt omkring det..
- hvilket prisleje ligger de i?
- hvordan sættes det op?
- er det stabilt?
- hvilken hastighed kan man få det op til?
- kan jeg evt. få nogle links til nogle forhandlere, som fører det samt til nogle facts omkring det..

Mvh Tuidoi
Avatar billede boxer Nybegynder
05. juni 2005 - 14:18 #1
Måske er det dette du mener: http://www.dbnet.dk/
Avatar billede rune_c Nybegynder
05. juni 2005 - 14:26 #2
På edbpriser.dk kan du se nogle stykker.

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=63&Sort=Wanted&Soegeord=powerline

Det er jo ikke de store hastigheder man kommer op i ~10-14 mbit.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 20:02 #3
Var det hvad du søgte tuidoi?
Avatar billede tuidoi Nybegynder
14. juli 2005 - 15:48 #4
nej, jeg leder efter noget net gennem stikkontakterne i hjemmet, ligesom nogle har trådløst net kunne man bare få nettet ved at sætte en adaptar til sin stikkontakt i hjemmet men det er tilsydenladende ikke noget i har hørt om.. Øv :)
men ellers tak
Avatar billede inglenook Praktikant
14. juli 2005 - 15:53 #5