Avatar billede tzag_dk Nybegynder
05. juni 2005 - 13:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Serveren opføre sig underligt med asp og mysql

Hej

Jeg har skiftet en asp site fra en windows 2000 server til en 2003 web server. Det plejer der ikke at være nogle problemer med.
Men det er der desværre, nu laver asp siderne script fejl, og der er ikke ændret på opsætningen eller koden.

På 2000 serveren, kørte det sådan her:
IIS 5.0
MySQL
PHP

På 2003 serveren, køre det sådan her:
IIS 6.0
MySQL
PHP

Hvordan kan det være at 2003 serveren ikke kan køre asp siden?
Er der nogle der har prøvet det før?

På forhånd tak :o)
// Rene
Avatar billede ksoren Nybegynder
05. juni 2005 - 14:12 #1
Hvilke scriptfejl?
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
05. juni 2005 - 14:15 #2
http://www.popper.dk/default.asp
Prøv at reloade siden...
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
05. juni 2005 - 14:17 #3
Sitet har kørt uden problemer på en 2000 server
Avatar billede ksoren Nybegynder
05. juni 2005 - 14:19 #4
Umiddelbart ligner det mangel på ordentlig kontrollering af data. Den første skyldes forsøg på at læse et recordset uden data. Den anden er læsning af udefineret index i et array
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
05. juni 2005 - 14:20 #5
Jeg kan godt se det, det som jeg ikke kan forstå er at den laver alle de fejl efter et server skifte
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
05. juni 2005 - 14:25 #6
hehe... så virker sitet... Det var nogle instillinger i IIS :o)
Lig et svar.
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
23. juni 2006 - 11:50 #7
LUKKER så...