Avatar billede cpc Nybegynder
05. april 2001 - 12:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB

Hvordan ser USB-ingangen ud på computeren?
Kan man evt. se et eller andet sted (i et program) om computeren har USB-indgang
Avatar billede mik789 Nybegynder
05. april 2001 - 12:51 #1
USB indgangene er opretstående, rektangulære og smalle. De er markerede med et særligt ikon der ligner en plante med en hovedgren og to sidegrene, en prik i bunden, en prik for enden af den ene gren, en trekant for enden af den midterste gren og en firkant for enden af den sidste. Kan man komme det nærmere? ;-))
Avatar billede popp Nybegynder
05. april 2001 - 12:53 #2
Ofte sidder USB portene lige ved siden af din keyboard og mus (på ATX) bundkort.

Det er to flade stik, samlet fylder de ca. 1x1cm.
Avatar billede mik789 Nybegynder
05. april 2001 - 12:53 #3
Langt de fleste moderne PC\'er har USB indgange. Det må også stå i manualen til din PC. Hvad er det for en?