Avatar billede straeller Nybegynder
04. juni 2005 - 17:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Diskoprydning virker ikke

Det er lidt af et problem da min computer er begyndt at køre lidt langsomt og det er det eneste jeg kan komme i tanke om at jeg IKKE har forsøgt..
nogen der har nogle ideer til hvordan jeg får det til at virke igen??

nå, måske en lille beskrivelse..
Når jeg starter diskoprydning kommer der den lille boks frem, hvor den siger at den beregner, hvor meget plads den kan frigøre og så går den istå..
Den linje der viser fremgangen stopper bare.
Det bruger 100% i cpu-forbrug og, hvis jeg lukker diskoprydningen igen så står den stadig inde i aktive processere bagefter..
Avatar billede kalp Novice
04. juni 2005 - 17:57 #1
har du prøvet at lade den står i lang lang tid? for du kunne jo have mange filer og det ses ofte at det er derfor du tror den er gået i stå.
Avatar billede gratis Nybegynder
04. juni 2005 - 18:21 #2
Avatar billede straeller Nybegynder
04. juni 2005 - 19:21 #3
tak Gratis.. fandt noget der og det virker fint nu.. åbenbart et ret almindeligt problem i xp
kom med et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
05. juni 2005 - 04:34 #4
godt du fik det til at virke :) jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv.
Avatar billede straeller Nybegynder
08. juli 2005 - 17:04 #5
lukker