Avatar billede fredd Nybegynder
04. juni 2005 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XML baseret Flash menu

Hej eksperter..

Jeg har et stykke tid været på jagt efter en lækker XML baseret Flash menu, og har besluttet at det skal være noget retningen af hvad macromedia har på deres hjemmeside - helst 100% sådan!

Jeg har forsøgt atr downloade .swf filen og køre den igennem Flash Decompiler, men Flash vil ikke åbne .fla filen. :-(

Hvordan åbner jeg den? Har Flash MX 2004 installeret...

Ved endnu heller ikke om den understøtter XML, men tror det..

Hvis der er nogen der har set en anden lækker Flash menu et sted på nettet, der understøtter XML, må i meget gerne give et link :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. juni 2005 - 19:50 #1
lol du prøver at fuske dig til deres menu og så vil du gerne have lavet en anden....
Avatar billede kragekjaer Praktikant
04. juni 2005 - 20:41 #2
god jagt, snylter
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. juni 2005 - 12:54 #3
Decompiler fyda!
Avatar billede fredd Nybegynder
24. juni 2005 - 18:47 #4
Lukker spørgsmålet... Har heller ikke fundet noget..