Avatar billede charles17 Nybegynder
04. juni 2005 - 17:21 Der er 1 løsning

brænding af dvd fra *.vob og *.idx filer

Jeg prøver igen, er der virkeligt ingen der kan hjælpe en stakkel

Jeg har erhvervet mig en kiss-558 dvd afspiller med indbygget harddisk til optagelse. Når jeg optager et program eller film, laver Kiss'en en *.vob fil og en *.idx fil.
Kiss'en er på netværk så jeg kan derfor overføre filerne til min comp.

Spørgsmål : hvordan kan jeg med disse to filer og en dvd brænder få lavet en DVD der kan afspilles i de fleste afspillere???

MVH Mikael
Avatar billede eha57 Nybegynder
04. juni 2005 - 20:50 #1
du har ikke fået megen respons, så jeg vil gerne prøve at hjælpe. En DVD optager lægger optagelsen i sit eget format. Du ha en KISS som bruger .vob og .idx. Jeg har en Panasonic som bruger .bup .ifo .vro.
Disse filer skal konverteres til noget brugbart. Jeg bruger TMPGEnc DVD Author 1.6 http://www.pegasys-inc.com/en/download/tda16.html  om den kan bruges til .idx filer er jeg ikke klar over men forsøg, programmet er nemt at bruge