Avatar billede alien84 Nybegynder
04. juni 2005 - 17:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IBM thinkpad

Hay... jeg har invisteret i en gammel brugt thinkpad, men da jeg så tændte den 1. gang var det eneste jeg kunne foretage mig at skrive et password.. den skrev Error 0271 -tjeck date and time settings hvorpå den så ville ha jeg typede et password ??

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede egede Nybegynder
04. juni 2005 - 17:13 #1
Hvilken type?
Hvis det er BIOS-password, så skal du nok have fat i den gamle ejer og spørge...
Avatar billede alien84 Nybegynder
04. juni 2005 - 17:20 #2
Det ligner ikke et bios password da jeg intet kan stille op -ligemeget hvad jeg gør efter jeg tnder den requester den et pass :(
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. juni 2005 - 17:30 #3
Hmmmm... jeg har ikke kunnet findet så meget på fejlen - prøv selv på google.

Prøv evt. at kontakte denne gut: http://www.ja.axxs.net/unlock/
Avatar billede alien84 Nybegynder
04. juni 2005 - 19:34 #4
Ja, der står jo præcist hvad der skal gøres.. og det er desværre ikke bare sådan ligetil..
Avatar billede alien84 Nybegynder
09. juni 2005 - 13:27 #5
...