Avatar billede godthob Nybegynder
04. juni 2005 - 16:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler hjælp.

Hej
Jeg har et problem som jeg ikke lige kan klare.

Det er tasteturet der ikke virker, den står med den gule afmærkning inde i enhedshåndtering, jeg kører med win xp, hvis jeg går ind under tastetur og klikker på driver opdatering sker der ikke noget, jeg har prøvet så mange forskellige driver og tastetuer, men lige meget hjalp det. Men når jeg går ind under driver detaljer skriver den.
Enhedsstatus.
Windows kan ikke starte denne hardware enhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger ( I registreringsdatabasen ) er mangelfulde eller beskadigede ( Kode 19 )

Jeg har kørt regscan og hvad de nu heder alle de programmer til at rense registreringsdatabasen med, hvad gør jeg, pcen har ingen diskette drev, så jeg kan ikke boothe den op og jeg kan ikke komme i bios og sætte den op til at boothe på cd rom.
Avatar billede kalp Novice
04. juni 2005 - 17:59 #1
Avatar billede huset Praktikant
04. juni 2005 - 18:08 #2
Kalp hvad hjælper dit link?
Avatar billede kalp Novice
04. juni 2005 - 18:38 #3
huset >> Glem overskriften på siden.. jeg har foreslået siden mange gange før til problemer som dette og det virker ret ofte så hvad det hjælper? det finder vi jo ud af. Det er i hvertfald et rimeligt bud på fejlen.
Avatar billede huset Praktikant
26. juni 2005 - 17:19 #4
Er der tid til du gider lukke her, eller få smidt noget feedback!?
Avatar billede kalp Novice
30. juni 2005 - 09:52 #5
Tak for point og er glad for mit link kunne bruges:)