Avatar billede kbn Nybegynder
05. april 2001 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Test af firewall - fra internettet

Hej!

URL\'s efterlyses, på internet sites, hvorfra man kan teste sin firewall, mailrelay mv.

Tak så - Kim
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 12:21 #1
Avatar billede disky Nybegynder
05. april 2001 - 12:21 #2
Avatar billede makse Nybegynder
05. april 2001 - 12:22 #3
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. april 2001 - 12:23 #4
Avatar billede victor44 Nybegynder
05. april 2001 - 12:26 #5
Husk lige at den test du kan køre her kun ser efter de mest almindelige problemer.
Så du kan ikke sige at din firewall er \'sikker\' bare fordi der er et antal porte der ikke er åbne.

Du kan starte med at stoppe alle programmer som ikke skal bruges og lukke for alt tilgang til din maskine.
Derefter åbner du KUN for det du har brug for.