Avatar billede ngandrup Nybegynder
03. juni 2005 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mangler "gem som" og scroll bar!

Fra den ene dag til den anden mangler jeg funktionen "Gem som" i menuen Filer. Jeg har kun "Gem" og "Gem som Webside". Ud over det er min scrollbar i højre side også forsvundet. Jeg har været inde i menuen "Vis" for at få eks. scrollbaren frem, men kan ikke fixe problemet. Nogl idéer?

VH Nikolaj
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
03. juni 2005 - 10:02 #1
Ved at vælge Vis, værktøjslinjer, Tilpas kan du finde kommandoen og trække den op i værktøjslinjen.
Funktioner, Indstillinger, Vis, Lodret rullepanel
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2005 - 22:52 #2
Vedrørende Gem som problemet, er der måske en opskrift her.

http://www.mytechsupport.ca/support/topic.asp?TOPIC_ID=5777
Avatar billede brynil Nybegynder
05. juni 2005 - 19:59 #3
Avatar billede ngandrup Nybegynder
22. juni 2005 - 22:10 #4
Skiide godt! Det sidste link var klart det smarteste svar, men det andet var et forsøg værd. Det henviste bare til word 2002. Mht. scrollbar var det jo et stykke kage, som de iger på engelsk.

1000 tak!