Avatar billede rudestrand Nybegynder
03. juni 2005 - 09:50 Der er 3 kommentarer

Slidebar som følger movien

Hej
Jeg vil gerne lave en slidebar som følger min movie, man skal kunne trække i den og scrolle frem og tilbage i movien. Faktisk ville jeg aller helst bruge flash's egen media controller, men den virker vel kun hvis det  er flash video?
Jeg har brug for gode råd, eller links
Avatar billede lyden Nybegynder
03. juni 2005 - 09:55 #1
Flashloaded har en freebie movieController du kan bruge : http://www.flashloaded.com/freebies.php

... men mon ikke du kan bruge Flashes egen, det er da først og fremmest et forsøg værd !
Avatar billede docks Nybegynder
03. juni 2005 - 11:55 #2
hvis du har din film embedded i en ekstern swf fil så kan du ret nemt lave en manuel slider ved brug af _totalframes og _currentframe
Avatar billede rudestrand Nybegynder
03. juni 2005 - 14:10 #3
Men kan media controlleren gøre det samme? Jeg vil meget gerne benytte den, da jeg benytter den andre steder og jeg vil gerne bruge den samme controller alle steder.
Jeg har svært ved at gennemskue om den kun kan styre .flv'er og Mp3'er - eller om den også kan styre et mpvieClip eller en .swf?