Avatar billede phpopgaver Nybegynder
03. juni 2005 - 04:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger freelance programmør til udvikling af booking system

Vi søger en PHP programmør som kan give os et tilbud på en programmeringsopgave, nemlig et booking system, som vi har en kunde klar til.

Løn: Du giver tilbud på en opgave vi beskriver til dig, som kunde har givet os, og vi siger ja eller nej til dit tilbud.

Vi vil gerne vide hvilken erfaring du ellers har, samt hvor lang tid du mener du kan lave det på, da det også har relevans.

Hvis i kan skrive til: phpopgaver@gmail.com

Vil vi sørge for at besvare inden for et par timer, med beskrivelse på hvad vi forventer at booking systemet skal kunne, og i kan derefter give et tilbud på det.

På forhånd tak.
Avatar billede smooth Nybegynder
04. juni 2005 - 12:11 #1
Hej

Jeg skrev til jer igår men har ikke modtaget svar.

I kan sende mig mere information om opgaven på info@saucer.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
05. juni 2005 - 14:37 #2
send mig en mail på thomas[nospam]@codevision.dk - fjern [nospam]
Avatar billede bomas Nybegynder
20. april 2006 - 11:08 #3
jeg har et klart der ikke er så dyrt:
www.bomas.dk