Avatar billede loss Nybegynder
02. juni 2005 - 22:25 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på FlashForum.dk

Hejsa.

En af mine venner er lige blevet færdig med et nyt site.

http://www.flashforum.dk

Som navnet antyder, er det et forum beregnet på flash udviklere, og dem findes der jo nok nogen af herinde.

Jeg kan sq ikke selv finde ud af flash, og har ingen planer om det. Jeg holder mig vist til programmeringen :)

Nååå..

Men kan i ikke hjælpe lidt med at poste nogle comments, (gerne på flashforum.dk) omkring design, farver, opbygning, fremtidige features osv..

Jeg er sikker på at han værdsætter al hjælp der kan hentes, så jeg sponsorer lige 100 point på ham. Pointene bliver spredt ud på de første der kommer med feedback

//Loss...
Avatar billede _k Nybegynder
03. juni 2005 - 10:28 #1
1: Udmærket ide, men tror ikke at Danmark er stort nok til så omfattende og specialiseret et forum - men lad det da komme an på en prøve.
2: Smid en masse tutorials på, det er der helt sikkert mange som vil sætte pris på
3: Må man ikke programmere i AS2 hvis man er begynder?
4: Nogle ville nok føle sig stødt over at du ikke selv anser Flash for at være et programmeringsværktøj ;o)
Avatar billede loss Nybegynder
03. juni 2005 - 10:38 #2
Tak for svaret. (husk at lave et svar hvis du vil have point)

Ang. punkt 4.
Det var mest for ikke svine mig selv alt for meget til, da jeg stinker til alt for meget til det :)

Jeg sender svarene videre..
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. juni 2005 - 17:34 #3
godt initiativ og fint site, umidelbart har jeg kun et problem.. opdelingen af begynder, øvet, expert i "farlig" i min bog. jeg har selv lavet flash siden dengang det hed futureSplash (humm vistnok 96¨) og anser absolut mig selv som ekspert...generelt altså (på den helt tunge kodeside stod jeg lidt at toget ved MX releasen da jeg kunne se at brugeropdelingen fremover ¨ville tage en drejning grafikere og kodere vil blive skildt ad i en vis udstrækning), og her opstår problemt syntes jeg... flash er et så alsidigt og "bredt" program så det efterhånden er umuligt at være ekspert hele vejen rundt jeg kender ihvertfald en enkelt eller 2 som mester alle områder i flash (grafik, animation, timecontroll, strukturering/opbygning, serverkommunikation, ASkode, streamingvideo, osv...) så det jeg mener er at der er umuligt at på fornuftig og på længere sigt imødekommende brugermæssigt vis, opdele så skarpt som i gør, og i vil administrativ få et hyr mht. opdatering når nu der udvikles nye teknikker som flytter grænserne igen.
(fx CreateEmptyMovieclip metoden var Ekpert stuff for måske 8 mdr. siden i dag er det ting selv begyndere roder med.) på langt sigt vil denne skrappe opdeling skabe problemer for både bruger og administration.

ellers thumbs up!  :-)
(don't mind my spelling, jeg lider lidt i varmen og de 8 havana coolers begynder at tage effekt ;)
Avatar billede n!nja Nybegynder
03. juni 2005 - 18:17 #4
Jeg netop været en smut forbi sitet - men får en fejl når jeg vil oprette mig som bruger... Fejlen ligger i emailer.php linie 234.

Bortset fra det mener jeg at det ser RIGTIGT godt ud, og jeg glæder mig til at se mig rigtigt omkring - hvis jeg får lov at blive medlem ;-)

//N!NJA
Avatar billede nfk Nybegynder
03. juni 2005 - 18:24 #5
Det samme skete for mig da jeg skulle oprettede mig som bruger.

Jeg kan kun tilslutte mig det de andre siger jeg er dog hvad man må kalde begynder inden for flash, så jeg håber meget at flashforum bliver en aktiv side med bl.a. tutorials og god hjælp.
Avatar billede lyden Nybegynder
03. juni 2005 - 18:25 #6
Held & lykke til med sitet, det ser cool ud.

MvHLyden
Avatar billede altschuler Nybegynder
04. juni 2005 - 17:20 #7
Fed site, og herligt initiativ! Eneste ulempe jeg kan se er ligesom andre skriver at det er delt op i niveau. Jeg tror slet ikke det er nødvendigt...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. juni 2005 - 00:15 #8
Fedt site og helt klart et forum jeg vil besøge/benytte hvis det kommer op og køre!.

mvh
Mads
Avatar billede loss Nybegynder
06. juni 2005 - 12:09 #9
Tak for svarene indtil videre.

Jeg lader lige tråden køre lidt endnu, og så deler jeg pointene lige mellem dem der har svaret.

Jeg prøvede også lige at oprette en bruger, men fik ingen fejl?, mærkeligt.. Gider i ikke lige prøve igen. tak.
Avatar billede loss Nybegynder
07. juni 2005 - 10:33 #10
Hej igen.

Der er nu lavet om i fora strukturen, efter jeres anbefaling. Har han ramt bedre plet nu?
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. juni 2005 - 11:00 #11
helt sikkert meget bedre!
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. juni 2005 - 11:03 #12
tilmelding virker også fint her :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
22. juni 2005 - 20:21 #13
måske det er lukke tid?
Avatar billede loss Nybegynder
22. juni 2005 - 20:53 #14
Jow jow..

Håbede bare på lidt flere svar :(...

Nogen af jer andre der vil have point med?
Avatar billede lyden Nybegynder
22. juni 2005 - 23:06 #15
svup!
Avatar billede loss Nybegynder
23. juni 2005 - 14:21 #16
så er der points...

40 til mobius6 for et godt svar..

tak for hjælpen alle sammen...