Avatar billede japlex Nybegynder
01. juni 2005 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke Word dokumentet + Word instansen ned

Hvordan kan jeg med vba i Word på en word template sikre mig at både Word dokumentet og Word instansen lukker helt ned, så den ikke længere kører som en Windows process? Jeg kører Word OLE kald fra et Expert System op i mod Word og har problemer med at Word ikke lukker helt ned når jeg lukker word.
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
01. juni 2005 - 22:53 #1
hvorfor er det så vigtigt at det ikke lukker helt ned ?
Avatar billede japlex Nybegynder
01. juni 2005 - 23:09 #2
fordi at det optager systemressourcer i takt med at flere og flere word rapporter generes
Avatar billede japlex Nybegynder
01. juni 2005 - 23:10 #3
og fordi det generelt er grimt ikke at "ryde" op efter sig
Avatar billede japlex Nybegynder
16. december 2005 - 15:24 #4
lukker nu