Avatar billede simonsen2 Nybegynder
01. juni 2005 - 11:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Digital signatur eller sikkerhed generelt

Vi er tre datamatikerstuderende ved Niels Brock, Copenhagen Business College, der søger et it-projekt til vores afsluttende hovedopgave.

Vi er på udkig efter et projekt indenfor emnet "Digital Signatur", eller sikkerhed i øvrigt.

Projektet kunne f.eks. bestå i at implementere digital signatur i en eksisterende løsning eller at udvikle en løsning fra start til slut, men vi er åbne over for ideer fra jeres side.

Omfanget af hovedopgaven er et 10-ugers projekt på fuld tid der skal løses i samarbejde med en virksomhed. Hovedopgaven skal munde ud i en rapport på ca. 90-100 sider der skal afleveres den 4. november 2005 hvorefter den skal forsvares til en mundtlig eksamen. Det forventes at hovedopgaven startes senest den 22. august, gerne tidligere.

Kunne I være interesserede i at indgå i et samarbejde, eller har I forslag til hvor vi kan henvende os, hører vi meget gerne fra jer.
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
01. juni 2005 - 11:37 #1
Skriv evt. en email til os til gruppen@arnested.dk
Avatar billede simonsen2 Nybegynder
24. august 2005 - 08:26 #2
Lukker