Avatar billede jesperkm Nybegynder
01. juni 2005 - 00:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

exec viser fejl!

noget.php:
exec('java strangebase test');

Når jeg så køre kommandoen
cd C:\php
også
php noget.php

siger den:

Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: StrangeBase (wrong na
me: strangebase/StrangeBase)
        at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)
        at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:537)
        at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:12
3)
        at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:251)
        at java.net.URLClassLoader.access$100(URLClassLoader.java:55)
        at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:194)
        at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
        at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:187)
        at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:289)
        at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:274)
        at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:235)
        at java.lang.ClassLoader.loadClassInternal(ClassLoader.java:302)

Hvorfor? det er da sat op helt præsist..
Avatar billede Daniel.E Praktikant
01. juni 2005 - 09:12 #1
opret dit spørgsmål under java, da det er java der er problemet.

Desværre kender jeg intet til Java, så det bliver lige en hurtig kommentar.
Avatar billede jesperkm Nybegynder
01. juni 2005 - 14:00 #2
Ok, tak.