Avatar billede plugin- Nybegynder
31. maj 2005 - 16:29 Der er 1 løsning

form designs i #develop?

Jeg har set at man ligesom i Microsoft VS kan designe forms i det gratis alternativ #develop. Men hvordan gøres dette? Kan ikke få det vindue frem hvor man trækker og slipper diverse elementer ind :(

Nogen der ved hvor det findes? eller er det bare mig der har misforstået det hele?
Avatar billede plugin- Nybegynder
31. maj 2005 - 16:30 #1
ARGH! glem det... lige efter jeg trykker send smutter jeg over i #develop og trykker på design ved siden af source og woopti :S er bare blind...