Avatar billede lamaduck Nybegynder
31. maj 2005 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af harddisk og dvd brænder

leder efter en ny harddisk og dvd bærnder og har disse krav

dvd:
skal kunne brænde cd-r (og gerne cd-rw) dvd-r dvd+r (og gerne dvd+rw)

harddisk:
min 250gb
sata

har 2000,-
Avatar billede djio Nybegynder
31. maj 2005 - 16:52 #1
Jeg kan ikke anbefale en bestemt, men ellers prøv på http://www.edbpriser.dk - også hardware.
Der finder du stort set alt, der har med computer at gøre!
Avatar billede lamaduck Nybegynder
31. maj 2005 - 18:29 #2
kan jo ikke bruge edbpriser til noget når jeg ikke ved hvilken brænder jeg skal tage (hvad er godt og hvad er skidt til mit forebrug)
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. maj 2005 - 19:25 #3
Mht. DVD-brænder så kan du få en der kan opfylde alle dine krav (+ de nye dobbeltlags-DVD'er) fra knap 500 kr...

Har selv handlet her http://pc-lager.dk/varegruppe.php?gruppe_id=184&gruppenavn=DVD-Brænder&type=hardware, hvor jeg købte en LiteOn SOHW 1653S - som jeg er meget tilfreds med!! Denne model fører de vist ikke mere, men der er mange tilsvarende at vælge imellem... Er du villig til at smide omkring 500 kr. er det NO PROBLEM at få det du søger... Bare gå efter kendte mærker og ordentlige forretninger, så kan du næsten ikke lave feljkøb ;-)