Avatar billede circumflex Nybegynder
31. maj 2005 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefalinger af leverandører til ASP.NET/C# løsninger

Jeg er i øjeblikket i gang med at finde et nyt udviklingshus til videreudvikling på nogle pænt store ASP.NET / C# løsninger. Virksomheden har to interne programmører, som sikrer konsistens og arkitektur. Nyudvikling vil være i tæt samarbejde med dem.

Den nye leverandør vil fungere som en forlænget arm, men med selvstændigt kontraktgrundlag. Nogle opgaver vil der være krav om fastpris, mens andre vil være tid & materialer opgaver.
Det må forventes at virksomheden til enhver tid kan stille 2-3 mand til rådighed for udviklingsarbejdet. Der vil blive lagt vægt på et tæt og venskabeligt samarbejde, som vil fortsætte flere år frem i tiden.

Er der nogen som har gode erfaringer med udviklingshuse i det Københavnske?

PS: Det er et krav at virksomheden ligger i København
Avatar billede concor Nybegynder
31. maj 2005 - 15:50 #1
Vi hos Concor (www.concor.dk) har med stor succes bl.a. udviklet www.vaegtklubben.dk i ASP.Net / C# og mange andre store og mellemstore løsninger i .Net. Vi er højtuddannede med meget erfaring og arbejder yderst omkostningseffektivt, dvs, kvalitativt, professionelt, tillidsfuldt, i hurtigsporet og til lav pris.

Vi fungerer for flere virksomheder som en forlængelse af den interne IT-funktion, men arbejder også ofte kun på projektbasis.

I kan kontakte os på info@concor.dk eller på tlf: 43 47 00 14

Vi håber at høre fra jer og er altid friske på et uforpligtende møde.
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. juni 2005 - 23:04 #2
har du en mailadresse man kan skrive til circumflex ?
mvh
Avatar billede circumflex Nybegynder
02. juni 2005 - 22:43 #3
Ja jeg kan kontaktes js@TacitAim.com
Avatar billede circumflex Nybegynder
07. juni 2005 - 22:51 #4
Jeg har fået svar på denne