Avatar billede lowas Nybegynder
31. maj 2005 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk

Hej.-
Har fået mig en bærbar med indbygget wlan trådløst netværk. Vil gerne have en apparat/router så jeg kan være på nettet overalt i huset. Kan i vise mig nogle billige produkter (max. 400kr). Da jeg ikke behøver netkort.
Nogle links vil være fint, også hvis i kender nogle produkter som i selv har,så bare smid navnet herind.
Tak!
Avatar billede lowas Nybegynder
31. maj 2005 - 13:14 #1
Altså min bærbar har indbygget netkort.!
Avatar billede madonion Nybegynder
31. maj 2005 - 14:16 #3
Avatar billede lowas Nybegynder
03. juni 2005 - 17:36 #4
Har lige købt en Wireless Router. Den hedder E-tech. Nok Hollansk.
Men så skørt, er manualen på hollansk, og jeg fatter ikke noget af det. Der er heller ikke billeder af hvordan man sætter det op.
Nogen der kan fortælle mig hvilke kabler der skal tilsluttes routeren? Altså der fulgte en kabel med 2 af samme hoveder med. Så ved ikke hvad jeg skal slutte den kabel til? Om det skal være bredbånd modemet.
Nogen der kan give en kort forklaring på hvad der skal tilsluttes denne wireless router?
Tak