Avatar billede goatshrine Nybegynder
31. maj 2005 - 10:09 Der er 4 kommentarer

Problemer med javascript menu

Hej folkens.

Jeg har et problem. Jeg har nogle Iframes hvor jeg er nød til at inkludere noget tideligere arbejde. Problemet er at så at jeg har en javascript menu med mouseover halløj som bliver skjult bag de andre frames.

Samme problem som f.eks at en javascript menu ligger sig bag en box, men det har jeg heller ikke kunnet finde en løsning på.
Avatar billede olebole Juniormester
31. maj 2005 - 10:21 #1
<ole>

Du kan ikke få alm. HTML-elementer som div og span vist foran en iframe, select-element, Flash-film, m.m.

/mvh
</bole>
Avatar billede goatshrine Nybegynder
31. maj 2005 - 13:38 #2
Øv. Vil du have point for dit svar?
Avatar billede roenving Novice
04. juni 2005 - 14:32 #3
F.eks. her på Eksperten i oversigt-sider skjules selectbokse, når menuerne foldes ud, og det er den løsningsmulighed, som foreligger !-)
Avatar billede goatshrine Nybegynder
19. august 2005 - 12:20 #4
guess not