Avatar billede bajads Nybegynder
30. maj 2005 - 22:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HI Speed USB controller mangler !

Jeg har en 200 gb ekstern HD, som kører via USB 2.0 port. Men når den bliver tilsluttet min stationære computer - siger WIN Xp at der ikke understøttes en "HI speed USB controller" - og så tager overførelsen af en 300 mb fil ca 30 min - normalt tager det et par minutter - skal lige huske at tilføje at det er efter jeg har geninstalleret mit XP og ja, jeg har hentet alle opdateringer som de anbefaler.

Hvor finder jeg en controller ??
Avatar billede milter Ekspert
30. maj 2005 - 22:41 #1
Har du også hentet SP1 eller SP2, så burde du have driveren til det?
Avatar billede milter Ekspert
30. maj 2005 - 22:43 #2
Avatar billede bajads Nybegynder
30. maj 2005 - 22:43 #3
ja jeg har begge service packs !!!
Avatar billede milter Ekspert
30. maj 2005 - 22:46 #4
Og hvordan går det her:

http://www.eksperten.dk/spm/598418
Avatar billede milter Ekspert
30. maj 2005 - 22:48 #5
Måske har du tilsluttet den en port, som kun kører USB1. Har du prøvet andre porte?
Avatar billede bajads Nybegynder
30. maj 2005 - 23:59 #6
milter> tilbage til det andet sprg.
og jeg har ikke usb1 i min comp. kun usb 2.0 ( 6 stk)
Avatar billede milter Ekspert
31. maj 2005 - 00:07 #7
Prøv det her:

Enhedshåndtering > Klik på plusset ud for "USB-controllere" > Er der her en eller flere controllere, som hedder noget med "Enhanced" eller "USB2".

Det er almindeligt, at nogle USB-porte kun virker med USB1 hastighed.
Avatar billede bajads Nybegynder
31. maj 2005 - 00:15 #8
se du kan jo godt - det var der musen lå - der var bare et "?" så driveren skulle bare gen-installeres - super - læg et svar !!
Avatar billede milter Ekspert
31. maj 2005 - 00:20 #9
Kommer her :)