Avatar billede anuseren Nybegynder
30. maj 2005 - 19:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

premiere pro 1.5 - flash effect

jeg er i gang med at lave en blanding af film og still billeder i premiere pro hvor det kører til noget musik.

i sangen er der et "skifte" i rytmen, hvor jeg gerne vil have billederne til at lave en "flash" effect når de skifter, dvs så de skifter fra ét billede til ét andet hvor der kommer et hvidt "blink" imellem.

how to?

får masser af ubrugelige hits på google når jeg søger...
Avatar billede t-m-s Nybegynder
30. maj 2005 - 20:05 #1
filer -> indset "flash" effekt -> Hvidt "blink" imellem 2 billeder
Avatar billede oniel Nybegynder
30. maj 2005 - 22:47 #2
Det kan gøres ved at klippe til ny på beatet - læg så en overgang, hvor du toner ind fra hvid.
Lad den hvide stå i 3 frames og ton så over i billedet over 22 frames.
Jeg syntes dette giver en ret dramatisk effekt.
Avatar billede anuseren Nybegynder
06. juni 2005 - 16:26 #3
klippe til ny?

:o)
Avatar billede oniel Nybegynder
23. juni 2005 - 02:46 #4
Læg lydsporet først - læg derefter billederne på videosporet og træk dem så tiden kommer til at passe til "skiftet" - læg næste billede op til og læg så overgangen på.
Avatar billede oniel Nybegynder
29. august 2005 - 18:53 #5
Respons??