Avatar billede dariusch Nybegynder
30. maj 2005 - 13:18 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Fjerne servicepack 2 - uden den findes i"tilføj/fjern programmer"

Hej
Jeg har noget sowftware som ikke understøtter servicepack2, og skal installere dette software på en anden maskine.

Maskinen er leveret med Servicepack 2 - dog er der ingen afstalleringsmulighed for den.
Følger servicepack 2 automatisk med Windosw XP installationne? (nyere maskine)
Hvordan kan jeg afinstaller servicepacken?

Tak på forhånd

Dariusch
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 13:20 #1
MS' har lavet et workaround der ser ud til at virke;
http://support.microsoft.com/kb/875350
Avatar billede hcma Novice
30. maj 2005 - 13:39 #2
hvis maskinen er installeret med en WinXP_SP2 cd kan du ikke fjerne den. Kun hvis SP2 er lagt ind efterfølgende.
Avatar billede haverslev Novice
30. maj 2005 - 15:19 #3
Som catbody skriver, hvis den er installeret som windows XP SP2, så er den integreret og kan ikke fjernes.
Men prøv lige at forklare lidt mere om problemet, hvilken software du vil installere og som ikke understøtter SP2
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2005 - 19:52 #4
pacroon> "Bemærk! Du kan ikke fjerne Windows XP SP2, hvis du har installeret servicepakken på en computer, hvor Windows XP SP2 er installeret i forvejen. Det program, der fjerner servicepakken, gendanner den version af Windows, der fandtes før installationen. I dette tilfælde gendanner programmet den første installation af Windows XP SP2."
Ovenstående er fra dit eget link.
Avatar billede hcma Novice
30. maj 2005 - 20:00 #5
netop  ;o)  (slog den også lige op før jeg kom med min kommentar)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 23:39 #6
john stigers > Ja det så jeg godt, men udfra at "maskinen er leveret med Servicepack 2" - tænkte jeg at det muligvis betød at det bare var installeret på bagefter. Om den var leveret fra en reperatør eller en forhandler kunne måske godt betyde to forskellige ting.. :\
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2005 - 19:22 #7
Sådan gør man ikke :)
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2005 - 17:47 #8
dariusch  >>  er du blevet klogere ;o)
Avatar billede dariusch Nybegynder
26. november 2005 - 10:10 #9
Noget tid siden jeg har været her sidst.
Må have installeret en ny xp på maskinen.
Tak for responsen
Dariusch
Avatar billede hcma Novice
26. november 2005 - 11:12 #10
er du klar til at uddele point, og i givet fald: hvem skal have dem (lægge et svar) ?
et svar = løsning
Avatar billede dariusch Nybegynder
05. december 2008 - 21:47 #11
Lidt tid siden jeg har været på hehehe nogel få år...
Og har helt glemt og give point til Jer!

Tak for hjælpen dengang..
Nu gælder det SP3 :)

Dariusch
Avatar billede dariusch Nybegynder
05. december 2008 - 21:48 #12
Mht. point deling, vil jeg mene "paproon" og "hcma" bør dele
Avatar billede hcma Novice
05. december 2008 - 22:01 #13
svar kommer lang om længe herfra :o))
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2008 - 22:13 #14
bedre sent end aldrig :P
Avatar billede hcma Novice
06. december 2008 - 10:02 #15
du mangler så bare at acceptere svaret
(hop helt ned til venstre -> marker det&/de navne du vil give point og tryk så på accepter