Avatar billede mikio Nybegynder
29. maj 2005 - 22:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse??

Jeg har en søge funktion på mit site og det virker lokalt, men efter jeg har oploadet *.asp siden og vil teste - får jeg følgende besked:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x588 Thread 0x69c DBC 0x20f06a4 Jet'.

Nogen ideer til en løsning??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. maj 2005 - 09:50 #1
http://www.pagedowntech.com/faq/faq.asp?faqid=46  ??
eller har du googlet lidt rundt selv :-)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. maj 2005 - 09:52 #2
jeg søgte på
ODBC Microsoft Access Driver General error Unable to open registry key
Avatar billede KLS Novice
30. maj 2005 - 09:54 #3
>> Jeg har en søge funktion på mit site og det virker lokalt, men efter jeg har
>> oploadet *.asp siden og vil teste - får jeg følgende besked:
>>
>> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

Er du sikker på at du også har den DSN connection på din server ?

Det lader det nemlig ikke til.

ellers skal du lave en anden connection form på serveren..
Avatar billede mikio Nybegynder
30. maj 2005 - 11:17 #4
HHmmmm.. jeg skal (ifølge webhotel udbyderen) bruge DNS lees forbindelse til databasen. Hvilken forskel er der i connectionen?
Avatar billede mikio Nybegynder
30. maj 2005 - 17:01 #5
mrmox2> takt for linket
Avatar billede mikio Nybegynder
30. maj 2005 - 17:02 #6
hhmm jeg er ikke så god til det med point! Jeg prøver igen :-)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. maj 2005 - 21:44 #7
sæl tak
hvis jeg fortjener nogle points får jeg dem nok en anden gang :-)
kom det til at virke