Avatar billede engin10 Nybegynder
29. maj 2005 - 20:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til php

Hej :)

jeg har et forum index der ser således ud.

http://../index.php?side=10

Når jeg klikker på siden få jeg vist side 10 med tilhørende indlæg.
Jeg få problemer når jeg skal poste til side 10.
Den poster til 0 værdi.

Jeg er i gang med at lærer objeckt programmering hvor jeg ikke blander php og html sammen..

Altså jeg har problemer med at poste id'en med indlæget.. Indlæget bliver gemt i databasen men ikke til nogen værdi/side.

I min template poster jeg til index.php.

Tak på forhånd og håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede dulius Nybegynder
29. maj 2005 - 20:51 #1
Dit link virker ikke. Og lidt kode ville nok også være godt, ellers kan det være svært at hjælpe dig :-)
Avatar billede engin10 Nybegynder
29. maj 2005 - 21:45 #2
Tak men jeg tror bare jeg gemmer id'en i en session, det er hurtiger.
Tak fordi du gad at kikke på det :)