Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
29. maj 2005 - 16:51 Der er 4 kommentarer

Hjælp - Programfejl

Hey
Når jeg har startet op kommer der en fejl som hedder cli.exe der står "Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.
Nogen der kan hjælpe?

Hilsen Kenneth
Avatar billede edvardj Novice
29. maj 2005 - 17:04 #1
har du prøvet i tilføj og fjern og seomdu kunne finde nogetder hed det der
Avatar billede jsc Nybegynder
29. maj 2005 - 17:10 #2
kør: "regedit"
gå til:
denne computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

tag et kig efter cli.exe der... hvis du ikke finder noget, så kan du jo prøve at søge i "regedit" efter det!

/jsc
Avatar billede ronaldo7 Nybegynder
29. maj 2005 - 17:14 #3
Der står "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
Avatar billede jsc Nybegynder
29. maj 2005 - 17:18 #4
det lyder som om det er noget til dit ATI grafikkort, der mangler... prøv evt at geninstaller kortet.. og softwaren.

iøvrigt, så havde jeg slettet de start-up's der findes i den mappe, du ser i ligenu... jeg hader alt det med at quicktime, realplayer, grafikkortprogrammer og andet møg skal starte op ved uret... det sløver din pc.

så hvis du mener at du har installeret grafikkortet korrekt, og ikke gider rode med det, så prøv at slet den string, du siger, der findes...(i så fald, vil den nok ikke brokke sig mere)

/jsc