Avatar billede gantz Nybegynder
28. maj 2005 - 11:55 Der er 4 kommentarer

Undervisning i Flash

Hej med jer, vi er et par stykker, som har planer om, at starte undervisning i Flash MX 2004. Det kommer til at foregå i København, og vil være opdelt i begyndere og avanceret. Underevisningen kommer til at strække sig over et kvartal (måske seks måneder), og vil foregå en gang om ugen i 3 timer. Der vil sideløbende være mulighed for, at melde sig ind i et forum for de deltagende. Prisen kommer til at ligge på ca. 4-5000,- kr. pr. deltager. Hvis i/du kunne være interesseret, må i/du meget gerne poste her eller sende mig en mail. undervisning(at)kaver.dk
Avatar billede altschuler Nybegynder
28. maj 2005 - 12:46 #1
det ville være rart med lidt mere detaljeret beskrivelse om hvad der vil blive gennemgået i henholdsvis begynder og avanceret.

Men ellers fedt initiativ, som jeg klart ivlle være interesseret i hvis det da ellers var muligt for mig at deltage :(
Avatar billede gantz Nybegynder
28. maj 2005 - 13:35 #2
Indtil videre har vi kun overvejet hvad der skal ske for den avanceret gruppe. Vi har ikke pogrammet færdigt endnu, men vi vil tage fat i komponenter, classes, xml, php/MySQL, SharedObjects osv. Men det er jo også begrænset hvad vi kan nå på 3 måneder.

Nybegynderne vil blive introduceret for Flash, og vil blive guidet igennem brugergrænsefladen, MC's, grundlæggende AS, grundlæggende komponenter osv.

Hvor bor du henne i DK siden du ikke kan deltage
Avatar billede altschuler Nybegynder
29. maj 2005 - 10:32 #3
Jeg bor i nordsjælland, men det er ikke derfor jeg ikke kan. Jeg skal et år til USA til august, så det bliver lidt dyrt at skulle hjem hver uge :P
Avatar billede lyden Nybegynder
29. maj 2005 - 19:30 #4
...... jepzz ..... lyder som et alletiders initiativ!