Avatar billede kongedam Nybegynder
28. maj 2005 - 11:21 Der er 1 kommentar

Indesign (Automatisk Indholdsfortegenlse)

Hejsa

Jeg skal lave en indholdsfortegelse for mit dokument.
Jeg har så brugt en bestemt typografi på bestemte ord på de forskellige sider, derefter gennereer jeg indholdsfortegnelsen automatisk ud fra denne typografi.
Dette virker fint, MEN

Nu er mit sørgsmål så:

Hvis nu jeg eks.vis har et ord som hedder "dørkontakt" og jeg gerne vil have nogle synonym ord for dette ord med i indholds fortegnelsen, er det så muligt?

Dørkontakt, kunne være kontakt, lugekontakt osv.
Problemet er at disse synonymer ikke skal optræde på den aktuelle side, men de henleder bare til siden "kontakter"

Mvh
Michael
Avatar billede kongedam Nybegynder
29. maj 2005 - 15:16 #1
Jeg har fundet en løsning :)

Man laver bare et skjult lag, som så indeholder alle synonym ord.
Derefter vælger man undet TOC at den skal tage skjulte lag med.

Mvh
Michael