Avatar billede maller Nybegynder
04. april 2001 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HDD

Jeg har en ældre hdd på 6.4GB lige pludselig en dag så gik den død. Nu siger den bare 5 biplyde og starter ikke op. Jeg har hørt at jeg skal bruge en program som hedder Low Level til at lave \"Low Level Formatering\". Er der nogen her inde, som kender til det problem/program?? Håber i kan hjælpe.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
04. april 2001 - 16:54 #1
Hvordan starter den ik op ? står der overhovedet ikke noget på skærmen når du starter ?
Avatar billede maller Nybegynder
04. april 2001 - 16:57 #2
Den \"starter\" op så der står hvilken CPU jeg har men så heller ikke mere der står bare \"Waiting\"
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 16:58 #3
Det er vel ikke harddisken der siger \'Beep\'?
Mener du ikke selve computeren? Hvad mærke & model er det?
Avatar billede maller Nybegynder
04. april 2001 - 17:00 #4
Der er ikke rigtig noget der siger bip det er hdd, som dik fem gange efter hinanden (lidt underlig forklaring) Det er en \"Western Digital\" som er ca. 2 år gammel.
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 17:49 #5
Det lyder som en defekt harddisk.

Kan du komme ind i bios før den hænger? Hvis du kan, så slå harddisken fra derinde.
Start op på en diskette, og hent diagnostic programmet på www.westerndigital.com/service/diagnostics.html

Programmet kan så fortælle dig, hvad der er galt.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
04. april 2001 - 22:49 #6
Har en harddisk magen til, som er ældre og kører som primary master... nu bliver jeg helt urolig :o(

Den skulle under alle omstændigheder komme videre fra waiting...

Komme med en eller anden HDD error, hvis du lader den stå, ellers er det vel ikke kun HD\'en det er galt med??

-Mav
Avatar billede makse Nybegynder
05. juni 2001 - 12:45 #7
Takker for point. :)
Hvad var der så galt?
Avatar billede maller Nybegynder
05. juni 2001 - 13:45 #8
Jeg tror den var helt kaput....jeg sendte den over til westerdigital, og har fået ny :-)