Avatar billede coool Nybegynder
28. maj 2005 - 02:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

redigering af billede i flash fil

jeg har en flash fil med et billede på. Det billede skal jeg have byttet ud med et andet billede. Nogen som kan og vil hjælpe
Avatar billede miss-g Seniormester
28. maj 2005 - 03:13 #1
Kommer vel an på hvor svært det er. Kan du uddybe det og evt. vise os flash filen?
Avatar billede per-olof Nybegynder
28. maj 2005 - 09:54 #2
Ctrl-L så du får frem dit library Højer mus og klik på properties og du får frem en popup "Bitmap  properties". Der ser du størrelsen på billedet og så klikker du på Import og du har din nye billede på plads.
Avatar billede per-olof Nybegynder
29. maj 2005 - 13:08 #3
Lykkes det ??
Avatar billede anders_lun Nybegynder
20. juni 2005 - 12:21 #4
hehe øhm?? kan du ikek væøre lidt mere præsic med hvad du mener?
Vil du have mere end et billede inde i flash programmet? Så skal du gøre ligesom per-olof skrev... du skal simpelthen bare importere billederne du vil bruge... gå op i menuen : file>>Import>>Import to Library....

Eller er det en image slider du vil lave? der skifter billederne? Så kan du følge skabelonen imageslider... den åbner du lige wså snart du starter flash hvor der kommer en menu op :)